Facebook
Instagram
Кері байланыс

Жаңалықпен бөлісу

Жарияланған күні: 18.11.2021

Qazaq Oil өзінің алғашқы бір жылдығында қандай нәтижелерге қол жеткізді

Осындай аса үлкен емес уақытта не істеп үлгергендігі туралы Inbusiness.kz интервью берген кезде атап өтті «PetroRetail»  ЖШС Бас директоры Төлеміс Шотанов.   

- Qazaq Oil-ге бір жыл толды. Не істелді? Не істеу қажет? Қандай жетістікке қол жеткіздік?  

PetroRetail компаниясы нарықта 3 жыл жұмыс жасауда, ал Qazaq Oil брендіне 12 қарашада 1 жыл толды. Міне, осы күні біз жаңа атауымен алғашқы жанар-жағар май құю станциясын пайдалануға бердік. Бүгінгі таңда, бір жыл өткеннен кейін Qazaq Oil брендімен 121 ЖМҚС бар. Біз бұл табысты, жақсы жұмыс деп білеміз, өйткені біз ребрендингті өндірістен ажыратпай жүргіздік. Ребрендингтен өткен ЖМҚС шамалы уақытқа, 40-45 күнге тоқтатылды, ал барлық желі жұмыс істей берді және өз міндеттерін орындады. Біз соңғы жұмыстарын аяқтағаннан кейін бірден станцияны пайдалануға беріп, келушілерді қабылдай бастадық.



Сол алғашқы ЖМҚС

Не істеу қажет? «ҚазМұнайГаз» қалған жанар-жағар май құю станциялары жақын екі жылда жаңа брендке ауыстыру қажет. Бұл шамамен 200 ЖМҚС. Сондықтан жақын арада жұмыс  жеткілікті. 

Егер сәттілік туралы айтатын болсақ, онда бастапқыда біздің клиенттеріміз жаңа брендті қалай қабылдайтындығы, бұл сатуға қалай әсер ететіндігі туралы қандай да бір қобалжу болды. Бүгін, бір жыл өткен соң, біз клиенттер брендті жақсы қабылдағандығын сенімді түрде айта аламыз, бұл компанияның сатылымының артуымен дәлелденеді. Менің ойымша, бұл – біздің басты жетістігіміз.

- Жаңа брендті енгізу қиын болды ма? Клиенттер оны қалай қабылдауда? 

- Әрине, жаңа брендті енгізу өте қиын болды, адамдар «ҚазМұнайГаз» атауына үйреніп қалған. Бұрынғы брендтің күшті және әлсіз жақтары болды, бірақ бұл 10 жылдан астам уақыт жұмыс істеген компанияның тарихи бренді. Нарыққа Qazaq Oil жаңа брендін қолдану туралы шешім қабылдағанда, біз барлығын жаңадан бастадық. Сол сәтте біз сабақтастық ниеттес клиенттер тұрғысынан орын ала ма деп алаңдадық, сол кезде бізге қателіктермен жұмыс жүргізу және «ҚазМұнайГаз» жұмысындағы кемшін тұстарды қайталамау қажет болды. Бұл ең қиыны болды. 

Клиенттер оны қалай қабылдайды? Бұл жерде  бір сөзбен айту қиын. Олар бізге сенеді деп үміттенемін, біз соған ұмтыламыз. Жоғарыда айтқандай, біздің сатылымның артуы тұтынушылар біздің брендті мақұлдағанын көрсетеді. Әр адам ақшамен дауыс беретіндігі белгілі, біз ешкімге жанармай құюды мәжбүрлей алмаймыз. Артып  келе жатқан сатылым — бұл адамдардың бізге келуінің, олар біздің сапаға сенетіндігінің, біздің қызметімізді, орналасқан жерімізді ұнататындығының көрсеткіші. Мұның бәрі біздің брендтің экожүйесін қалыптастырады.



Кеше  Qazaq Oil туған күнінде «Қайрат» ФК жұлдыздары болды 

- Сіздің ойыңызша, Қазақстандағы мұнай ритейлі нарығында қандай жаңалықтар болады? Qazaq Oil оларға қалай ықпал етеді?  

- Жаңалықтарға келетін болсақ, мұнай бөлшек саудасы өте дәстүрлі екенін түсіну керек.  Оның негізі – мұнай өнімдерін жеткізу, сақтау және сату. Мұнай өнімдерін тұтынатын ішкі жану қозғалтқыштары, автоөнеркәсіп бар болса да, ол дәстүрлі болып қала береді, әрине, біз ықпал ете алмайтын белгілі бір тенденциялар бар. Мысалы, бұл экологиялылықтың тренді, біз бүгінде дамыған елдерде көріп отырмыз, электрокарлар танымал болуда. Сәйкесінше сіз тиісті инфрақұрылымды құрып, олар үшін зарядтағыштарды орнатуыңыз керек.



Премиум-автокөлік иелері жанармай сапасын жоғары бағалады

- Алғашқы жылы – компания қандай қиындықтарды басынан өткерді? Қалай шештіңіздер?  

- Пандемия біздің өміріміздің барлық салаларына әсер етуі тұрғысынан күрделі жыл болды. Белгілі бір шектеулер болды, әрине, бұл трафикке әсер етті. Сондай-ақ, біз бастапқы материалдарға, шикізатқа бағаның қымбаттауына тап болдық. Әрине, мұның бәрі ребрендинг процесінің қымбаттауына әкелді. Біз қалай шештік? Мүмкін, бізде басқа таңдау болмады. Жалғыз нәрсе, біз бұл жағдайдан әр жанармай құю бекетіндегі құюды арттыру арқылы шыға алдық. Әрі қарай біз жанармай құю, ілеспе қызметтер, кафелер және т.б. үшін жанармай емес бизнес - шағын маркеттерді белсенді дамыта бастадық. Біз бұған көп көңіл бөлеміз және әлем осы бағытта қозғалатынын және мұнда уақытпен бірге ілесіп жүру керек екенін түсінеміз.



Әлішер Елікбаев ЖҚК-де Qazaq Oil  туған күнін атап өтті 

- Брендті енгізу кезінде не оңай болды? Qazaq Oil-де қандай әлемдік тәжірибелер қолданылды? 

- Ештеңе оңай болмады десем, шындықтан алыс болмайтын шығармын. Неліктен? Бұл жаңа компания екенін түсіну керек, бірақ ол 3 жылдан бері жұмыс істеп келеді, бірақ 3 жыл деген не? Бұл өте аз кезең, сәйкесінше, бізде мүлдем жаңа команда бар. Сонымен қатар, осындай қысқа мерзімде осындай кең ауқымды ребрендинг жүргізу қажет болды. Әрине, бұл қосымша жауапкершілік жүктеді. Бұл оңай болған жоқ, өйткені ребрендинг бұл маңдайшасын өзгерту ғана емес, біз бірнеше рет айтқанымыздай, бұл компаниядағы барлық бизнес-процестердің толық өзгеруі, барлық техникалық, технологиялық компоненттерді ауыстыру.  Бұл жеткізушілермен жаңа қарым-қатынас, сапаны бақылау, сервис және т.б. бөлігіндегі жаңа саясат.

Егер әлемдік тәжірибелерді қолдану туралы айтатын болсақ, бүкіл әлем цифрландыру жағына қарай жылжып келеді. Біз де осы бағытта жұмыс істейміз. Мұның бәрі не үшін жасалады? Біздің клиенттерге оңай және ыңғайлы болу үшін. Осы мақсатта біз клиенттер арасында сұранысқа ие VLife мобильді қосымшасын іске қостық. Бұл мобильді қосымша дегеніміз не? Қысқасы, бұл біздің өміріміздің барлық салаларын қамтитын суперап, бірақ автокөлік жүргізушілері үшін мүмкіндіктері маңызды. Пайдаланушылар бонустар жинай алады, содан кейін оларды біздің ЖМҚС-та төлей алады. Біз мұны жасаймыз және біздің қолданушыларымыз біздің қосымшамызды ұнатады және оның арқасында біз клиенттермен кері байланыс жасай аламыз деп үміттенеміз. Бұдан басқа, біз байланыссыз ЖМҚС, сөйлеу аналитикасын, Big data негізінде CRM қағидаттарын енгізуге тырысамыз, бұл компания мен қызметтерді тұтынушылар арасында тиімді байланыс орнатуға көмектеседі.



Алғашқы байланыссыз  Qazaq Oil ЖМҚС 

Қысқаша айтқанда, бұл біз бір жыл бойы жұмыс істеген нәрсе, бәрін қамту мүмкін емес, бірақ шамамен осы істер атқарылды. Бірақ тағы да айтқым келеді, бұл үлкен жолдың басы ғана. Біздің клиенттеріміздің сеніміне ие болып қана қоймай, оны ұстап тұру, нығайту үшін одан да көп жұмыс істеуіміз керек.


поделиться