Біздің қызметімізді бағалаңыз!
Біз жақсарғымыз келеді!
Сондықтан Qazaq Oil тұтынушылардың адалдығын зерттеудің жаһандық әдістемесін – NPS индексін енгізді. Бұл көрсеткіш сіздің Qazaq Oil желісін достарыңыз бен таныстарыңызға ұсынуға қаншалықты дайын екеніңізді көрсетеді.
NPS индексін алғаш рет 2003 жылы Satmetrix және Bain & Company консалтингтік агенттігінің Фред Рейхельд жасаған. Бүгінгі таңда NPS әртүрлі бизнес салаларындағы әлемдегі ең ірі компаниялармен өлшенеді. Қазақстанда тұтынушылардың адалдық индексін телекоммуникация, бөлшек сауда, БАҚ және медицина салаларындағы танымал ойыншылар да өлшейді. NPS формуласы кез келген бизнеске жарамды.
Біздің қызмет пен NPS деңгейін қалай бағалауға болады:
1. Qazaq Oil-мен жанармай құйыңыз + Vlife-те ұпай жинаңыз
2. Сауалнама арқылы хабарландыру алыңыз
3. 1-ден 10-ға дейін бізге ұсыныс жасауға қаншалықты дайын екеніңізді бағалаңыз.
Тұтынушыларға қызмет көрсетудің барлық мәселелері компанияның топ-менеджерлерімен тұрақты негізде талқыланады.
Пікіріңіздің арқасында біз сізге қызмет көрсетуді жақсартамыз.